نقد، بررسی و تحلیل انیمه، انیمیشن، مانگا و کمیک

وبلاگ اختصاصی مدیر سایت naghadin.ir

نقد، بررسی و تحلیل انیمه، انیمیشن، مانگا و کمیک

وبلاگ اختصاصی مدیر سایت naghadin.ir

نقد، بررسی و تحلیل انیمه، انیمیشن، مانگا و کمیک

"خداوندا مبتلا به قومی شده ایم که فکر می کنند خدا جز آن ها کس دیگری را هدایت نکرده است"

در این وبلاگ نقدها، مقالات و اطلاعات مربوط به دنیای انیمه، انیمیشن، مانگا و کمیک قرار داده می شود. هدف ما آگاهی بخشی به مخاطبان این گونه آثار و همچنین تجزیه، تحلیل و بررسی فنی و تخصصی موضوعات مطرح شده است. امیدواریم دوستان از مطالب ارائه شده در این وبلاگ کمال استفاده را ببرند و با دیدی باز و آگاهی کامل به دیدن این آثار بنشینند.

با تشکر مدیریت وبلاگ
A.M Bahamir

آخرین نظرات
پیوندها

کتاب درسنامه مطالعات رسانه‌ای

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ


معرفی کتاب
نام : درسنامه مطالعات رسانه‌ای
مؤلف : جان پرایس
مترجم : دکتر غلامرضا آذری
 ناشر : کانون نشر علوم
قیمت : 42,000 تومان


کتاب «درسنامه مطالعات رسانه‌ای پرایس» یک اثر علمی روش مند برای همه ارتباط پژوهان، دانش پژوهان و اساتید و علاقه مندان به مطالعات رسانه ای است، کتاب به آنهایی که در واقع طالب گذراندن دوره معیار و نظام مند در حوزه های نظری و عملی مطالعات رسانه ای هستند کمک زیادی می کند.
در واقع درس نامه مطالعات رسانه ای آموزش گام به گام مهارت ها و درک فنون ارتباطات رسانه ای است که برای تلویزیون، درک برنامه های خبر و ورزشی، کمدی موقعیت مسابقه ها و میزگردها، مجری گری و گویندگی، برای مطالعات فیلم و درک سینما در ژانرهای کمدی و علمی تخیلی برای آموزش روزنامه ها در نوشتن خبر، گزارش و تحلیل و حتی ساخت و طراحی مجله ها، کمیک های کارتونی، موسیقی عامه پسند، تبلیغات تجاری رادیو و فناوری های جدید رسانه ای کاربرد دارد.
کتاب برای سطح دبیرستان ها بریتانیا نوشته شده است اما وقتی می گویم جی سی اس ای (گواهینامه  عمومی آموزش متوسطه) برای دانش آموزان 16 سال به بالا که با متون رسانه ای صوتی و تصویری در ارتباط هستند کاربرد دارد.
 کتاب 590 صفحه است که با اضافه مقدمه  652 صفحه با ویراستاری اکرم السادات ساکت در 15 فصل تدوین شده است؛ فصل اول کتاب به تلویزیون و اخبار و تحلیل آن می پردازد، فصل دوم تحلیل اخبار و رویداد ورزشی و فصل سوم به کمدی موقعیت می پردازد.
فصل چهارم کتاب «درسنامه مطالعات رسانه‌ای پرایس» به  «تلویزیون برنامه های مسابقه ای»، فصل پنجم «تلویزیون میزگردهای تلویزیونی»، فصل ششم «سینما یک فیلم کمدی»، فصل هفتم «سینما 2 فیلم های علمی تخیلی»، فصل هشتم «رسانه های چاپی روزنامه ها یک، فصل نهم رسانه های چاپی روزنامه ها 2، فصل دهم رسانه چاپی و مجله ها»، فصل یازدهم «رسانه چاپی، داستان های مصور کمیک»، فصل دوازدهم «موسیقی عامه پسند»، فصل سیزدهم «تبلیغات تجاری»، فصل چهاردهم «تحلیل رادیویی» و  فصل پانزدهم «فناوری های نوین رسانه ای» می پردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی